slut på semestern=(

Hej hej!!
Nu var det längesedan jag skrev igen... men har inte tänkt på det..  Håller på å städar lägenheten nu o väntar på att kenny ska komma hem så ska vi koplla på gardiner till vardagsrummet:D Har målat om där nu.. blev jättebra.. har bilder på kameran men jag vet inte vart vi har lagt minneskortet så jag får lägga in bilder en annan dag eller lite senare idag kankse... Är sugen på att fortsätta göra om io lägenhetn nu när ett rum är klart.. fast då kommer det väl vara ännu jobbigare att vara tvungen att flytta sen nnär vi inte får bo kvar..Det finns ju inga andra lägenheter här i älvängen heller... är inne på alebyggens hemsida varje dag och kollar men det är ju bara lägenheter i nödinge o där vill vi inte bo..
Så var ju semestern slut me=( sjukt jobbigt o behöva gå upp tidigt igen.. på semester har vi gått upp vid typ 12 varje dag.. Men kan la kanske vara gött o komma igång igen. annars ligger man ju bara framför tvin o degar o äter onyttigt.. ska försöka komma igång o träna lite nu me, men det har ju ju sagt förut.. får la se hur det går med det..
Under semestern har vi typ bara tagit det lugnt.. Varit på koster en dag.. det var jättemysigt.. varit vid havet mycket, målat om vardagsrummet varit o hälsat på min morfar som jag inte har träffat sen jag tog studenten 2006, varit i Ullared o handlat, sovit en hel del... sen har vi la inte gjort så mycket mer.. Vi var o spelade brännboll på Arnedagen, mitt lag vann i år igen.. har bilder därifrån med, men dom kommer när minneskortet kommit fram..
Hoppas det blir bra väder nu denna veckan så man kanske kan in på kalaset någon kväll o kika runt o äta langos.. e så gott=)
Men ja ska fortsätta städa nu... måste ju göras det med...
ha d

kram


Kommentarer
Postat av: Mia =)

Äntligen, jag trodde du tröttnat på att blogga.

Då har jag bilderna att se fram emot.

Kramis! :-)

2008-08-12 @ 21:21:55
Postat av: Angelica

LÄGG IN BILDER FÖR HELVETE ! :)

2008-08-14 @ 16:55:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0