semester snart=D

Halloj!!!
Sa till carro att jag skulle blogga om hennes kissar idag men vet inte om jag orkar att hålla på me minneskortet i mobilen o skit.. men får se... kanske kommer längre ner..:D
Sitter i alla fall ute i nygård nu, kenny fixar med bilen o ja har målat mina naglar... köpte ett nytt nagellack idag guldigt:D men ja kunde inte sitta still tillräckligt länge efter så dom ser kladdiga ut så får la ta bort det ikväll när ja kommer hem...
Ska låna en gitarr av Angelica o se om ja kanske kan lära mig något.. men ska kanske inte hoppas på för mycket.. men kan ju vara kul att kunna något:D
jobbat extra idag så va helt övertrött när vi åkte ut hit till nygård hade värsta damprycket o satt o dansa hela vägen typ...
Magnus Uggla- vittring
köpte den första skivan me han tillsammans me tidningen för d va nån samlingsgrej... fast var typ bara den låten som var bra på den första får la se va d e på dom andra...
Va o handlade present till sandra idag.. nu kommer ja ju inte skriva va det är här.. inte idag i alla fall.. kanske kan skriva nästa vecka om det är någon som vill veta..
Ska hem till henne på lördag:D o fira henne.. kommer säkert bli roligt:D ska ha me min låt me uggla så kan ja hålla igång hela natten...
nu kommer nig lite bilder på kissarna:D
Simba o Gaston!

Dom e så sjukt söta,

Leker i Kennys skor

leker me varandra,
Jättesöta e dom.. o livliga:P men det ska dom ju vara.. men e jättegosiga me:D


Semester snart då:D fan va gött det ska bli ledig i 4 veckor... vet inte va vi ska göra bara.. någon som har förslag??
Puss o kram - ses på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0