Dagen efter fredag den 13:S

Igår var det då fredag den trettonde men det var inget som hände som  tur var.. är alltid nojjig o går o tänker på att det är den dagen... Det är ju alltid då det händer saker.. det värsta var väl att jag spillde ut dricka på hela köksbordet o golvet... men det var ju bara att torka upp och då fick jag ju skurat köksgolvet med, så det var väl egentligen bra. festade med lilla carro igår o det var mysigt:D var först här hemma och åt massa chips o dip, hittade en halvkilos påse med grillchips på netto... sjukt stor påse.. o så satt vi o drack o tjötade... Sen gick vi bort till Jonas som hade lite folk hemma.. tog med chips o dip i påsar... lagom roligt såg det la ut...
Vi gick la vid 12 ungefär så stog vi o tjöta me sandra o robert en stund, o sen hem.. var tvungen att försöka hålla mig vaken för kenny hade inga nycklar med sig o var ute me jobbet i stan. var sjukt jobbigt för jag var så trött o inte direkt nykter heller. lyckades hålla mig vaken o hade gjort varma mackor tills han kom hem:D
idag vet jag inte riktigt vad vi ska göra... har legat i sängen o inte orkat gå upp fram till nu... kanske åker ut till mamma o pappa s en o grillar o kollar på fotboll kanske... e ju sverige - spanien idag...

Funderar på att göra en lista på grejer som jag vill hinna med på semestern så som angelica gjort... men det blir nog nästa inlägg i så fall.. om jag orkar;)

Dagens fråga: Varför har man skinkor? Är det för att det ska vara mjukt när man sitter ner? (Kenny har funderat)

HA DET BRA!!
KRAM


Kommentarer
Postat av: Kenny

Det var ju ffs du som undrade varför man hade skinkor? :P

2008-06-14 @ 13:35:08
Postat av: Angelica =)

HAHAHAHAHAAHAH

dumma som få :)

skinkorna. . . . det är så att man ska landa mjukt när man faller !

eller... ha något som fyller ut byxorna..

ne nu kommer jag inte på mer för viveka kom och störde nu xD

2008-06-14 @ 17:39:18
Postat av: Mia =)

Tänk, vad fånigt det skulle se ut om man inte hade skinkor.

Sen skulle man behöva ha tjock stoppning i alla möbler, för annars skulle man inte kunna sitta någonstans.

2008-06-14 @ 17:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0