Lördags

Nu har jag orkat sätta mig vid den andra datorn så nu kan jag lägga in lite bilder:D VAr ute i Nygård hela lördagen för kenny skulle fixa med sin bil, på kvällen så kollade vi lite på fotbollen o grillade med hans familj, sen gick han ut o började pilla med bilen i gen så jag åkte med Elisabeth och Angelica till stallet. Först åkte vi till stallet där deras ena häst manno står jag gick in med han själv i från hagen.. eller nästan själv Angelicka gick bredvid o så tog hon lite kort. Och för alla om inte vet så e jag livrädd för hästar så jag blev jättestolt när jag klarade av att gå in med honom:D




Efter att vi hade varit där så åkte vi upp till Lerk, Där deras andra häst Primero står just nu.
Angelica skulle rida.. Gick jättebra och det såg jättemysigt ut.. Är nästan så man blir sugen själv, men är ju så rädd bara:(:( Men har lovat Angelica att ja ska rida på den hästen hon ska hyra i sommar.. i alla fall sätta mig på den.

Angelica och Primero:D

Så söta:D

Hehe;)
Tänkte försöka äta något nu...  Men ha det gött.. snart midsommar förresten... vad ska m an göra då?? kanske ska se till o bli fris först...
Kram

Kommentarer
Postat av: Mia

Det syns inte på dig att du är skräckslagen.

Det är rätt att bearbeta dina rädslor.

Man ska utmana sig själv emellanåt.

Starkt jobbat.

Kram Mia

2008-06-17 @ 12:59:25
Postat av: Angelica =)

Meeeen, sista bilden xD

hahaha

2008-06-18 @ 02:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0