Sjuk:(

Ligger här hemma o Tycker synd om mig själv...
Mår piss, har jätteont i halsen o öronen o världens mensvärk, har legat i sängen hela dagen o har inte kommit upp.. var uppe o gjorde te en snabbis men blev så yr så jag fick gå o lägga mig snabbt igen...
Jag hatar verkligen att vara sjuk.. känns som jag har feber med för jag fryser o svettas hela tiden o känner mig helt matt.. Vill verkligen inte vara sjuk o det finns massa att göra här hemma som jag inte orkar göra för då känns det som om jag ska svimma:(
Känner mig dum mot Kenny me när jag inte kan göra det, hade velat att jag hade orkat städa hela lägenheten o ha mat klar när han kommer hem sen. Får hoppas att detta går över så jag kan jobba imon..
Var ut i nygård hela dagen o åkte med Elisabeth o Angelica till stallet men det kan jag skriva mer om sen för Kenny har tagit med sig kameran så jag kan inte lägga in bilderna.. så jag tar det sammtidigt..

Krya på mig själv..
ha de!

Kommentarer
Postat av: Mamma Mia

Stackars lilla gumman!

Krya på dig.

Ring om du behöver hjälp med något.

Kram mamma

2008-06-15 @ 15:52:44
Postat av: Elisabeth

Krya på dig!

Kram

2008-06-15 @ 17:21:36
Postat av: Angelica =)

KRYA PÅ DIG ! :)

ha d gott igelkott

2008-06-15 @ 17:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0