Nya Naglar!!!

Hej hej! kom precis hem nu från Phager. Har vart o fixat mina naglar! ska lägga in bilder men den stationära datorn e lite knas nu o på laptopen så funkar inte kabeln. Har för mig att Kenny har sagt det och jag orkar inte testa nu.
Men i alla fall, dom blev jättebra och jag är jättenöjd:D  har ett mörkt glitter som går snett på toppen.. Kanske är lite svår att förklara men ska lägga in en bild.*lovar*
blev inte så mycket med städningen igår. Badrummet och halva köket. får försöka fixa det idag kanske. Måste få ner det gamla datorbordet och vardagsrumsbordet i källaren med och det klarar jag inte själv.
Sitter och kollar på våra bästa år nu. Är tjatigt och dåliga skådespelare men kan ändå inte sluta kolla på det.
Är jul där nu och dom hhåller på med julklappar, jag börjar redan känna mig stressad över vad jag ska köpa för julklappar, och ändå är det bara 17 november, får la se hur det slutar. har nog en bra ide på en present... mer säger jag inte;)
Hoppas allt e bra med er som läser!
Kramar

Kommentarer
Postat av: "Svärmor"

Gick det så fort o fixa naglarna!

Vad gör du i morgon eftermiddag? Skall du hänga med på löshoppning?



Kram

2008-11-17 @ 19:35:28
Postat av: Anonym

ja ska jobba imorgon:( 15-18 alltid något som gör att jag inte kan kolla ju:(

2008-11-17 @ 20:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0