kallt...

Nu känns det verkligen som om hösten är här. Är jättekallt. Sitter i nygård nu och kollar när kenny skruvar med Angelicas moppe. har snott hans jacka så fryser inte jättemycket. bara lite om benen.. Men nu har jag i alla fall tagit fram vantarna så dom ligger i väskan och är med jämt. snart åker mössan med ner;)
Idag har jag gått på stan med magnus och hans flickvän saga.:D var jätteroligt att gå omkring med dom magnus bjöd på frukost först fralla och te, sen har jag haft ont i halsen idag så han köpte en kopp te till.. sen bjöd han både mig och Saga på thaimat:D Tack kära bror:D sen kom Kenny in efter att han hade jobbat och mötte oss. Då satte vi oss på ett café o tog en cappuchino(vet inte hur det stavas). sen gick vi o kollade i lite mer affärer och sedan åkte vi hem.
Andra avenyn har ju börjat nu igen:D känns som om det inte var så längesedan som det slutade, men gött att det har börjat igen=D men dumt att det är samtidigt som idol så man missar halva.. får se om vi hinner hem innan idol börjar idag eftersom inte andra avenyn är idag.
Fan va mygg det är.. kommer va sönder biten.. sätter sig på fingrarna hela tiden när jag sitter o skriiver.
Börjar nog bli förkyld me:( orka med det. är så segt. jobbigt att inte kunna andas ordentligt. hostar snorar och nyser. men jag är väl kanske inte ensam om det nu. Alla på stadium har varit förkylda så det har la jag fått nu.
Missan går här o stryker o pratar.. myskatt;) ska springa till bilen nu o kolla om det finns några stripes... Behövdes visst inte, christer kom med en hel näve.
Ha det gött allihop!!
kram kram

Kommentarer
Postat av: Mona

Du vet väl att det går att kolla in Andra Avenyn på nätet. Då kan du se veckans alla tre avsnitt redan på söndag kväll efter 1:a har sänts tror jag. Om inte annat så går det att se på måndagar.Det brukar jag göra så slipper jag dels att passa in tiden och så behöver jag inte vänta in nästkommande program. Är alltid så nyfiken på vad som ska hända. Då blir det som en långfilm istället, mycket bättre.

Många kramar till er

2008-09-25 @ 05:44:31
Postat av: Angelica

Mizzan = fjäskis rumpslickare ! -.-'

2008-09-27 @ 10:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0