Moster viveka:D

Vaknade i lördags av att Stephanie ringer o väcker mig och berättar att hon o pappa bakar, Jag svarar gud va roligt, o frågar vem det är som fyller år i morgon. Det är jag som fyller år o ja ska bli storasyster. Helt plötsligt blir jag klarvaken. Fick prata med lars och han sa att det är beräknat till den 27 april:D Gud va roligt det ska bli med en liten bäbis:D
Var på kalas ute hos dom i söndags. Mycket folk o mycket paket, men det var roligt. hon fick "min första kokbok" av mig o kenny, Den verkade uppskattad, hoppas på att bli bjuden på något snart;)

En jättefin tårta fick vi.

Min lilla prinsessa som är stor flicka nu<3
Ska städa lite nu. överraska kenny när han kommer hem:D
Ha det bra
kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0