090201

God morgon!
hoppas allt e bra! idag känns det jättebra! vi har bott i våran lägenhet i ett år idag så jag gjorde frukost på sängen till min älskling. Han fich äggröra, stekt bacon, rostad macka med skinka och ett stort glas mjölk.
Är riktigt fint väder så om vi inte ska gå och träna så ska jag nog å ut på en långpromenad. helt blå himmel och solen lyser. Har kommit på att jag ska få äta en fast frukost i veckan och det får vara på antingen lördag eller söndag. annars så äter jag bara nutrelets pulverpåsar. Är mycket bättre för jag kan inte äta tidigt på morgonen närj jag ska jobba så då kan jag ju bara blanda ihop en påse.
Nu ska jag gå och lägga mig under det varma täcket igen.. ha en fin dag!!!
kramar

Kommentarer
Postat av: Mia =)

Hej!

Du skämmer bort Kenny, men å andra sidan.

Det är han värd för allt han fixar och grejar.

Kram

2009-02-01 @ 13:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0