090124

Idag är bara en jobbig dag. Begravningen var jättefin igår, men det blir att man tänker så himla mycket efter, har knappt sovit något i natt, och idag har jag bara gråtit och tänkt. Varför åkte jag inte dit oftare? Hon fick aldrig träffa Kenny, han som betyder så sjukt mycket för mig och som jag vill att alla ska träffa. har så dåligt samvete för det.
Saknar gammelmormor, saknar farfar och saknar gammelfarmor.
Varför hörde jag inte av mig oftare, kunde ju bara ha skickat ett brev, visa att jag bryr mig..
Jag bryr mig jättemycket men jag visade det inte så som jag skulla ha vilja gjort.
Så idag ska jag ligga här helt ensam och bara gråta.
Dåligt samvete och bitar av hjärtat saknas.

Kommentarer
Postat av: Mia =)

Viveka lilla vän, du ska inte ha dåligt samvete.

Gammelmormor hade inte velat ha de så.

Hon vet att du älskade henne och bara vetskapen gjorde henne nöjd.

Hon träffade inte Kenny, men hon såg honom på bild och jag berättade om vilken fin toppenkille du har. Gammelmormor ville inte vi skulle sörja och vara ledsna, som Lars sa hon har haft ett bra och rikt liv och hon dog nöjd.

Hon är återförenad med dem som dött innan, hon har fått ro nu.

Älskar dig hjärtat!

Kramar i massor

2009-01-24 @ 19:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0