090129

hello!
Blev aldrig s-core igår:( vi gick tidigare o körde en timma på gymmet istället. Blir nog samma idag med. ska bara vänta på att Carro o Sandra slutar jobba.  stenhårt nu så man kan visa sig i bikini i sommar:D
Medans jag väntar håller jag på att städa ska snart ner och slänga i tvätt i maskinen. tvätt tiden börjar nu vid 12 fast jag har bara 2 maskiner som ska köras. fast det kommer ju ändå ta längre tid än vanligt eftersom ena maskinen är sönder igen, och dom lär väl inte laga den eftersom folket som bor här inte ska bo kvar så länge till. Så jag får väl börja tvätta oftare så man hinner klart.
Funderade mer på det med att rensa garderoben, men det är ju så jobbigt att börja bara, det är nog det som är tråkigast att städa, jobbigast i alla fall. måste verkligen rensas, det kanske hinns med i morgon, vem vet idag håller jag mig nog bara utanför garderoben;) nu ska jag packa i hop tvättmedel o sköljmedel o sen gå ner.
ha det bra!! kramar

Kommentarer
Postat av: MK

Hej! jag driver en blogg där jag tipsar om sortiment som ska komma in i MQ butiker! Besök gärna mig! :)

2009-01-29 @ 14:39:59
URL: http://metrobloggen.se/mkstyle

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0