090130

hej hej!
Då har nästan hela januari gått nu med då. bara i morgon kvar. Och på söndag har jag och Kenny bott i våran lägenhet i ett år:D tiden har gått så snabbt. och nu så vet vi att vi måste flytta här ifrån, känns lite jobbigt med tanke på att det inte är så lätt att få lägenheter här i älvängen och det är ju här vi vill bo. fast är ju nio månader kvar.
Filmen igår var jätte rolig tyckte jag, men kenny somnade fast han kollade klart på den sen när han vaknade. är riktigt rastlös idag, har retat Kenny nu sen jag kom hem, för han har varit hemma idag. ska gå in o brottas lite snart innan jag går o handlar, Han mobbar alltid mig för att jag har gått i brottning och inte kan brotta ner honom. haha inte så konstigt för det var när jag var liten jag gick i brottning. men jag kan ju alltid försöka, plus att han är 100 gånger starkare än vad jag e me.. hahaha men det är roligt.
Grönpeppar såsen blev faktiskt god igår förresten, men var kanske lite mycket lök i, får lösa det till nästa gång j ska göra det. Idag blir det nog hemagjorda piroger med skinka och lök i. Och ris, vet inte vad jag ska göra för sås än men kanske passar med bearnaise sås.. tror det stavas så:S hehe
Tack för komentarerna!!
Ta hand om er!! kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0