Grillning, grannfest och poliser

Halloj!!
I måndags blev jag hämtad i Nödinge efter mitt andra jobb utav Magnus o Saga, dom skulle ut till skepplanda och grilla för det hade jag bestämt på dagen för det var så längesen man fick träffa dom och så ska ju Magnus ut o tågluffa i Europa, han åkte igår. Kenny Kom ut i egen bil så vi kunde komma hem sen på kvällen. Det var jättemysigt att bara sitta o tjöta ute på altanen o grilla o så=D Roligt att träffa dom=D
Tisdags hände det väl inget speciellt så det finns nog inget att skriva om egentligen. Var borta hos Carro o Foppa o kollade på fotbollen var la det ända vi gjorde den dagen typ. Men det var me mysigt..
Igår var det inte en lungn stund på hela dagen.. Började jobba kl 8 som vanligt, fick skjuts av mamma o pappa för dom skulle lämna kläder till mig som jag skulle ge till magnus inne i stan innan jag åkte till nästa jobb, för magnaus åkte ut o tågluffade igår som jag skrev förut... Sen åkte jag till Nödinge efter att jag hade träffat honom... Fick slänga i mig maten innan jag öppnade butiken. Var väldigt mycket kunder igår om man jämför vad det brukar vara... fick även prata engelska som jag inte tycker om att göra... så jag var helt slut.. Bad kenny att köpa en red bull till mig när han var på väg hem från jobbet. Han kom in o skrämde livet ur mig, såg inte att han hade kommit in o sen stoppa han ut huvudet bakom en hylla.. hahah jag hoppa minst en halvmeter... så fick jag min dricka så åkte han igen... när jag stängde halv 7 var jag helt slut o ville bara komma hem så jag kunde slappna av o så skulle Carro slinga mitt hår.. gött med lite lugn o ro...
När jag går av bussen i Älvängen hör jag typ massa ungar skrika o musik.. tänkte va fan e d här.. när jag kommer närmare hem visar det sig att det är våra kära grannar som har fest... en TISDAG.. Jävligt roligt.. helt slut o kommer hem till en lägenhet man knappt kan prata i för grannarna har så hög musik.. i alla fall när jag kommer in så står Kenny o lagar mat, lasangette:D var jättegott:D Skönt att inte behöva ställa sig o laga mat när man kommer hem..
Jag ringer Carro o hon kommer hit o undrar va fan det är som händer... helt fullt med folk utanför oss.. vi sätter på mössan och börjar dra upp slingor vid ungefär halv 8.. vi sitter så vi kan se ut ifall det händer något kul där ute.. Då ser vi en kille ligga typ avdäckad på en av bänkarna.. klockan 8 typ.. hahhah rolig fest för honom;) så försöker hans kompisar få upp honom o väcka honom.. då börjar han spy som en galning o ramla runt i sitt eget spy.. riktigt äckligt men var ändå kul för oss att se på..Alltid kul när någon annan gör bort sig;) så kommer nattvandrare o börjar ringa samtal o grejer... helt plötsligt var det bara tre pers kvar ute på gräset.. alla andra hade knött in sig i lägenheten ovanför oss.. höjde musiken mer o började dansa så allt skakade nere hos oss.. nattvandrarna var kvar en timma o stog o tjöta o ringde.. kl nio kom någon och hämtade killen.. dom var tre stycken som fick hjälpas åt att få in honom i bilen.. Då tänkte vi att nu var det roliga slut o gick in i vardagsrummet o satte oss.. en stund senare gick Carro o Foppa, som kom efter sin träning, hem o då gick jag in i duschen när jag kom ut så skulle jag kolla om det var något folk utan för... då ser jag två polisbilar o hur mycket folk som helst.. en stund senare tvingar poliserna folket att hälla ut sin öl eller vad dom skulle dricka i gräset... Lagom sura fick alla hälla uyt allt dom hade.. Så maskarna i gräsmattan är nog lagom bakis idag;) Sen drog typ alla.. var några kvar i deras lägenhet men dom hade bara lite musik så man inte stördes så av det.. så somnade vi..
Nu hör man att dom städar där uppe.. deras dammsugare låter förjävligt.. haha
Ska iväg o jobba snart igen nu..
Ha re

Kommentarer
Postat av: sofia

låter som om du haft fullt upp. hehe (: Blev slingorna bra?

2008-06-12 @ 12:05:58
Postat av: viveka

Sofia: jo dom blev bra:D

2008-06-12 @ 14:00:22
Postat av: Angelica =)

HAHAHAHAH, varför började ni inte filma det !!!???!!?? :O

2008-06-12 @ 17:48:17
Postat av: Angelica =)

ey ! har du lust att fixa mina naglar för skolavslutningen som e på tis? :)

2008-06-12 @ 17:49:12
Postat av: viveka

Angelica: Jo det kan jag nog göra:D vi kanske kan komma ut i helgen någon dag:D

2008-06-12 @ 21:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0