Nu Är nästan september slut.

Då var det snart oktober då... sjukt vad tiden går snabbt. måste ju börja tänka på julklappar till alla nu..
ska snart gå ner o kolla om det finns någon tvättid, o sen städa o tänkte baka bröd om jag orkar.. Bakade frallor i lördags men dom e redan slut.
Hittade massa roliga saker i nettos reklamblad idag, så jag får nog ta och gå dit sen, ska ändå ut och gå till banken och bort till pernilla som gör naglar. ska nog boka en tid. men då blir det nog inte för än om en månad för hon brukar alltid ha fullbokat. Så då kan ja tänka på om jag ska göra det eller inte ett tag till.
Testade att göra fyllda paprikor till middag igår,

Blev  la ganska bra.. men hade kryddat för lite så det smakade inte så mycket

Så här blev det när dfet var klart..
nu ska jag byta om och gå ut och gå.
Ha d bra!!!
Kramisar

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Ser gott ut! Synd du inte kunde hänga med igår kväll.

Ha de gott!

Kram

2008-09-30 @ 12:03:14
Postat av: viveka

Jag vill gärna följa med en annan gång!!!

kram

2008-09-30 @ 12:06:47
Postat av: Mia

Paprikan jag fick med i lunchlådan var jättegod, men det var i mesta laget med ris. Jag tackar för lunchen med orden: Mumsigt, detta får du gärna göra om.

Kram

2008-09-30 @ 16:55:04
Postat av: Angelica

vad är det i paprikan då?:O

2008-10-03 @ 18:19:14
Postat av: viveka

köttförs o svamp:P

2008-10-08 @ 11:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0