090214

Hej hej!
sitter här med carro den snygga och linda den söta. har precis kollat på melodifestivalen. Vet inte riktigt vad jag hade gissat men jag trodde nog att amy skulle gå vidare till final direkt,men man får ju hoppas att hon går vidare senare då.
Min dag har varit rätt lugn, först var vi ute hos älsklingens föräldrar, var mysigt först gick jag en promenad med Angelica och hennes kompis och hennes supersöta hund. sen satt jag och angelica är tjöta och kolla filmer på youtube, sen satt   jag o prata med hans mamma, var jätte mysigt och bara prata med henne<3
Sedan åkte vi till mina föräldrar och åt där, jätte gott med hemmagjord klyftpotatis, fläskkotletter och champinjonstuvning. sen åkte vi hem och Carro och Linda kom hit o Kenny, Foppa och Allan bastar.
men nu ska kvällen fortsätta.
Ha det fint allihop!!
Kramar

Kommentarer
Postat av: Mona

Ok, jag ska ta det så snart jag hinner. Det hsr tydligen blivit utmanad på flera ställen.

Allt e´bra med oss.

KRAM

2009-02-14 @ 23:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0