090215

halloj!
Sitter framför tvin nu och kollar på 2 ½ men, jake är på sitt första kill och tjej party. haha Så grym e han. bästa i den serien.
Har nyss kollat på Kenny Starfighter, haha måste ju se den nya filmen när den kommer ut.
Har köpt nya gardiner till vardagsrummet idag, ett par svarta fransar som jag har bakom dom biega panellängderna. kan ta kort på det i morgon, för nu är det för mörkt. Det blev jättefint i alla fall:D
Var på lunch med lillebror idag:D Åt pizzabuffé på pizza hut. hur gott som helst. För 79 spänn fick man äta hur mycket man orkade:P Kändes som man rullade när man gick därifrån. Så dit ska jag gå igen:D
Nu ska jag kolla på halv 8 hos mig och sen blir det 183 dagar på ettan. Om livet efter dokusåpan och B-kändisskapets mörka baksida.
Ha en underbar kväll!!!
kramar

Kommentarer
Postat av: Mia =)

Hur gick det med träningen idag?

Postat av: marie

åå men two and a half men är ju såå bra. jag är en riktig nörd!!

2009-02-17 @ 18:01:20
URL: http://sezzan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0