090223

Nu har jag tvättat klart och tagit upp det sista i lägenheten, som vanligt är det något som inte funkar i det här huset. torktummlaren är trasig IGEN. det var inte längesedan den var det sist. den snurrar lixom inte så det blir inte tort, så nu har jag sängkläder hänger på varenda dörr. och ett fullt tvättställ i vardagsrummet. hade den funkat hade allt varit torrt nu. så tvättade vi carros soffklädsel med. var riktigt bökigt att hänga upp. Nu skulle hon hem och sätta på den på soffan igen, får höra i morgon hur det gick.
Fick sms från min chef i butiken förut och han sa att jag skulle jobba halvdag i morgon och hel dag på onsdag. sen kanske jag ska jobba halv fredag och hela lördagen med.
Sitter och kollar på Design Simon och Thomas nu. Ser ut att bli bra i alla fall. Ha en bra kväll!!  Kram

Kommentarer
Postat av: kevlarsoul

Hej där!



Just nu har jag en tävling i min blogg, där du har chansen att vinna en GOODIEBAG. Välkommen in!



http://kevlarsoul.devote.se/blogs/1342509/taevling---.htm

2009-02-23 @ 23:11:41
URL: http://kevlarsoul.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0