Äntligen klar

Nu har jag städat hela dagen. bara datorrummet kvar men det skulle Kenny ta imorgon sa han. Så nu har jag lagt mig på soffan, får väl se hur länge jag är vaken. Tänkte hoppa in i en duch nu när jag skrivit klart och sen är det pyamasen som gäller. Ska ta en buss som går fem i morgon. kommer att vara helt slut imorgon kväll. Får väl se hur det går att jobba så länge. 06:00 - 18:30. 12½ timme.
Men men det tar vi i morgon när det kommer, nu ska jag ligga här och njuta av att lägenheten luktar rent och frächt:D
Vet inte om jag skriver mer idag. om jag inte gör det så får ni sova så gott så hörs vi imorgonkväll, orkar förhoppningsvis komma in och skriva några rader.
kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0