fast i soffan

halloj.. blev ingen träning idag.
1 dagen i februari har vi gjort. började med frukost på sängen, när vi kommit upp åkte vi till skepplanda och kenny skulle fixa något med elektroniken i mammas volvo. sen åkte vi ut till Nygård och skulle kolla om det funkade med dragkroken på hästtransporten. tror det var bra. Sen gick vi in ock kollade lite på lets dance som jag missade i fredags, sen bjöd dom på middag kyckling sås och potatis:P jättegott var det:) sen åkte vi hem för ja skulle ha tränat men det blev ingen träning:(  och nu sitter jag fast i soffan och kenny sitter o spelar data. Men jag får la försöka dra mig upp och börja diska efter frukosten kanske.. orkade lixom inte det i morse o sen blir det en dusch.
ha en trevlig söndagskväll!!! kram

Kommentarer
Postat av: JOSEFINE

ska faktiskt iväg och träna snart :)

2009-02-01 @ 19:32:05
URL: http://josefiner.blogg.se/
Postat av: SEX AND THE CITTY

Verkar inte som att någon orkade träna idag ;D



--

Jag tävlar ut en mini-goodiebag i min blogg, var med och tävla om du vill!

2009-02-01 @ 20:09:00
URL: http://sexandthecitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0