Från mobilen

Sitter på bussen nu. Ska öppna affären idag och jobba till halv 7. Kommer vara död när jag kommer hem. Tänkte kolla på det programmet med familjen som har 10 barn familjen annorlunda tror jag det hette. Om jag håller mig vaken så länge. Blir en likadan dag i morgon och sen på onsdag ska jag ta bort mina älskade naglar:( riktigt kallt har det börjat bli nu igen... -10 var det när jag skulle till bussen i morse... Roligt:( är jätte hungrig nu, har med mig nutrilettpåsar som jag ska äta idag. Längtar tills nästa gång ja ska träna... Vet inte vad det kostar att surfa på mobilen så det får räcka nu. Ha det fint allihop! Kramar

Kommentarer
Postat av: Sofia

Låter som Arbetslivet är riktigt jobbigt :o

höhö längtar inte till det :P

puss

2009-02-02 @ 12:07:34
Postat av: AMANDA - Kläder och skoj.

Delta gärna i min tävling om ett par Nyckelpigor in-ear hörlurar :)

http://aujmalm.blogg.se/?tmp=02152407

2009-02-02 @ 17:18:06
URL: http://aujmalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0