God kväll;)

Hallojsan!
Hur har eran dag varit? På min har det varit mycket snö;) Vi var ute med carros katter i snön för första gången. Simba var helt galen han tyckte det var jätte kul. Han ville inte gå in och väl inne så satt han i fönstret och ville ut igen. Gaston tyckte inte alls att det var roligt, han ville bara in hela tiden. Har tyvärr inga bilder på det, filmade men hittar inte filmen på mobilen:S
Nu ligger jag i sängen och tänkte sova. Kollar på trauma på tvin på travel&living. riktigt äckligt är det ibland för dom visar väldigt blodiga bilder ibland. Men är ändå ganska intressant.
I morgon har jag i alla fall 2 timmars sovmorgon. Eller jag börjar vanlig tid, men denna vecka har jag ju jobbat extra innan det vanliga jobbet. Så  det ska vbli skönt att sova lita längre:D Ska jobba i butiken direkt efter stadium imorgon med så jag kommer hem vid ca 19:00. Är riktigt sugen på Sushi nu, var längesedan jag åt det. får ta o äta det någon dag nästa vecka kanske.
Men nu ska jag kolla klart och sen försöka sova, ska nog inte bli några problem för jag är riktigt trött.
Sov så gott! Massa kramar

Kommentarer
Postat av: Erica

Sushi verkar läskigt ^^

2009-02-19 @ 22:45:24
URL: http://Ericalook.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0