Söndag

Jaha då var det söndag igen. hela helgen slut nästan. får se vad som händer idag. funderar på att springa ner och kolla om det finns tvättid kl tolv. men är så varmt under täcket och vill helst ligga kvar då. All snö som kom igår ser nästan ut att vara borta. ser bara ut som slask ute typ. Hoppas på att våren kommer snart. Den skulle ju komma denna veckan enligt en kund. Hoppas att hon har rätt.
Känner av i höfterna idag att jag har träningsverk efter rivningen igår. Haha hur kan jag få det i höfterna, borde jag inte få det i armar, axlar eller rygg? Nu kurrar magen, så jag får väl gå upp och göra frokust, blir nog varma mackor:P haha hörs sen! kramar

Kommentarer
Postat av: malin

ååh, vill också ha vår.. ):

2009-02-22 @ 16:03:53
URL: http://gabbymothin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0