090302

Grattis Svärmor på födelsedagen!
Har inte skrivit sen i lördags nu, har inte haft tid att sätta mig vid datorn. och när jag har haft tid så har den alltid varit upptagen. Men nu har jag lite tid innan Kenny vill börja spela. Kan lägga in bilder på skorna i morgon när jag har lite mer tid.
Har färgat ögonfransarna idag med:D Ska färga ögonbrynen imorgon tror jag. För har bara svart färg hemma och vill inte ha så mörka ögonbryn så jag tar lite brun av Carro så kan hon ta svart av mig till fransarna om hon vill.
Idag så började det ju snöa igen:(:( trodde våren var på väg när den förra snön försvann, men så verkade det inte vara. Kunden på jobbet hade fel.
Fick mms från Thailand idag. och det var 30 grader i vattnet... Nej då jag är inte alls avundsjuk... Men hoppas i alla fall att ni får det underbart!
I morse var det sjukt jobbigt att gå upp(som jag skriver varje måndag), men känns nästan som det var ännu jobbigare i morse. Hade pratat i sömnen i natt med, jag skulle ha en färgkarta men kom inte ihåg vad det hette och blev förbannad på Kenny för att han inte fattade vad jag menade. Hahaha
Jaja nu ska Kenny få datorn men ni får ha det bra så hörs vi i morgon!
Kramar

Kommentarer
Postat av: Svarmor

Man kan bara ligga 5 minuter pa stranden sen maste man i igen. Men jag klagar inte. det ar skont med varme

Kramar

2009-03-03 @ 14:11:10
Postat av: Mia =)

Hej!

Här är en länk som jag tror kan va något för dig.

http://www.hi5love.com/graphics/falling-hearts/

Kram

2009-03-03 @ 21:22:26
URL: http://miamariasspace.spaces.live.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0