090304

Redan fjärde mars!!! Tiden går så jäkla fort och nu är månaden här där dom fleta fyller år känns det som. eller hela våren är ju nästan sådan. Har inte en aning vad Kenny ska få, och om jag vet så kan jag inte skriva det här ifall han kanske går in och läser;)
Och nu är det nästan bara en månad kvar tills syster får bäbis igen!! gud vad jag längtar. Saknar båda mina systrar jättemycket, har inte träffat dom på länge:( Men blir ju tyvärr så att man inte hinner träffa varken vänner eller familj så ofta som man gjorde förut. Alla stressar har olika jobbtider och annat som också måste hinnas med i vardagen.
Mina planer för dagen är väl inte så stora, Diska och plocka lite här hemma, kanske ska ta tag i garderoben för en gångs skull?
Igår fixade jag alla skor nere i källaren, allt låg huller om buller typ. Nu kanske ni undrar varför jag har skorna i källaren? Det är i alla fal för att jag inte får plats med dem i lägenheten, här uppe har jag bara ett par gummiskor som jag kan ha när jag ska springa och handla till exempel, 2 par stövlar(ett par med klack och ett par utan) och så ett par foppatofflor som jag kan ha när jag ska ner i källaren och hämta ett par nya skor. Resten har jag alltså där nere. längtar till sommaren så man kan börja ha massa tunna skor:D
Har hittat ett par skitsnygga jeans som jag vill ha, fast hittade ingen bild på dom nu. På gina var det i alla fall, ljusa jeans som är hål i typ. skitsnygga till sommaren sen.
Här är förresten bildaddreser till två av skorna jag köpte i lördags, hittade inte det tredja paret på hemsidan och orkar inte ta kort på dom.
http://images.nilsongroup.com/erez4/erez?src=Inmapp/SP_242740_C.tif&tmp=Medium&format=jpeg
http://images.nilsongroup.com/erez4/erez?src=Inmapp/SP_238769_C.tif&tmp=Medium&format=jpeg

Hörs kanske senare!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0