090308

Hallå!
Nu har jag bakat och städat hela dagen inför i morgon när Kenny fyller år. försökte mig på kanelbullar men tror jag får slänga allihop. Kan verkligen inte baka det. Men tack Carro för all hjälp idag!
Igår var vi ute och firade Kenny i alla fall. tog tåget in till stan och käkade på Bamboo först, var jättegott och man plockade ju på sig så man inte orkade äta upp, men det var sån kö till maten så vi tänkte att vi tog mycket så man inte behövde ställa sig i den kön igen. Efter maten så gick vi vidare för att bowla, var roligt det med även om jag kom sist, men jag har aldrig sagt att jag är bra på att bowla. Fick i alla fall 2 strikes:D
Jaja nu ska jag städa lite till, om jag orkar, innan jag går och lägger mig.
kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0