Längesedan

Nu var det visst längesedan jag skrev :S Har inte kunnat. Kenny har hjälpt en jobbar kompis o instalera en dator så våran har varit utkopplad så hade han laptopen samtidigt så han hade den medans han väntade på att insalationerna var klara på den andra. har inte hänt så mycket har typ jobbat hela tiden så har inte hunnit göra så mycket annat. Har varit riktigt gött väder men nu dom sista dagarna har det varit så kallt så vinterjackan har åkt på igen. Ska tydligen komma snö idag med:( tycker vi inte om. Kanske blir Ullared i morgon eller på lördag:D me like. Men hade gärna velat veta innan jag åkte om vi får lägenheten eller inte, men det verkar vara svårt att ringa ett samtal och kolla upp en grej eftersom det tar två veckor att göra det, om inte mer. Dålig stil tycker jag allt.
ska vila en stund inan älsklingen kommer hem, så ska jag försöka hitta på något att äta.
ha en bra dag! kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0