Lördag

Sitter här och äter "frukost", ett äpple... för köpa en baguette eller något sen. Skulle behöva åka och handla mat idag men får se hur det blir med det ska ju iväg och jobba nu snart. Börjar få så ont i magen nu. kul att jobba med det:s får se hur det går. har med en karta ipren så ska förhoppningsvis klara mig tills ja kommer hem.
Åkte Morgan ut igår?! Jag var helt säker på att han skulle vinna hela skiten ju. Trodde han och Bagge skulle mötas i finalen. Men nu hoppas jag att Magnus vinner i så fall, för han har ju inte dansat innan som Bagge har gjort, hon hade väl varit danslärare va?
Och ikväll börjar Robinsson! hoppas det är bra nu, ska ju tydligen vara mycket tuffare än vad det har varit innan.
Nu ska jag säga hej då till keno o sen gå till bussen. Hörs sen!! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0