När kommer våren då?

Läste i tidningen att våren hade kommit till göteborg. För att medeltempraturen hade varit över ett visst antal grader. va bra tänkte jag, somnade på soffan och när jag vaknar och kollar ut så är det vitt överallt. Jag längtar verkligen efter våren vill inte ha mer snö nu...
Imorse kom mamma och hämtade mig kl 5 för jag skulle vara på Sahlgrenska kl 6, för en utbildning. vi var där typ 20 i 6 så vi satt och läste tidningen en stund. Då står det; Hela Sahlgrenska smittat med vinterkräksjukan. Vad roligt, får la hoppas att jag håller mig frisk nu.
Ska åka iväg på Hockey sen med Kenny, Allan och Linda. Kan ju vara den sista matchen för frölunda idag. Tror nästan det om man kollar hur det har gått i dom andra matcherna dom två sista nu har ju det blivit stor målskillnad, Har inte varit på hockey sen jag var liten så det ska bli kul. Nu ska jag försöka hitta något roligt recept. kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0