Söndag

Då var det söndag igen då.. o upp o jobba imon.. hade bara en ledig dag denna helgen...
Var på bio i fredags:D den andra arnfilmen:d Jag tyckte att den första filmen var bättre men denna var med bra!
Det var jag, Kenny, Angelica, Magnus, Saga, Cissi, Fredrik, Mamma, Pappa o Nisse. Så vi var ett par stycken, Åt jättego mat innan på resturang o sen gick vi på nio bion... Tack för en bra kväll allihop:D
Idag har vi inte gjort något... fixat gardinerna i vardagsrummet.. nu är det bara kvar att stryka upp dom, har bara nålat.. men det kommer nog att hänga så ett tag kan jag tänka mig... finns nämligen inget tråkigare än att stryka..
Ska göra en tavla med av en ram som vi fick av Elisabeth i julklapp:D kommer bli jättebra hoppas jag:D ska sätta in bilder när den är klar:D
Har köpt bruna linser:D Första gången ja skulle sätta i dom fick kenny göra det.. gick ju inte.. varr skitsvårt att göra själv.. men nu kan jag.. tar ju lite tid, men det går;) har klippt mig me.. hon klippte bort nästan 2 dm på längden så det är lite ovant... men jag är nöjd.. jaja nu är jag hungrig.. känns som jag inte orkar laga något idag.. kanske blir thai eller nått:P
Ha d
Kram
 

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Att inte du o Angelica kan vara nöjda med era fina ögonfärger ;)

Kram!

2008-08-24 @ 21:56:34
Postat av: Angelica

Ja usch för bruna ögon . . .

2008-08-25 @ 12:53:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0