grillning och dalmatiner

Halloj!
Vet inte riktigt hur jag ska börja skriva nu.. men kan ju berätta lite om gårdagen... började med jobb på morgonen o träffade min kära bror så jag fick prata med honom.. va ju ett tag sen man träffade honom blir ju inte lika ofta nu längre när han nästan flyttat in till stan. sen åkte jag hem o kände för att sola för det var så fint väder så jag ringde sandra för jag visste att hon skulle vara ledig o hon skulle ut till sina föräldrar o sola så tänkte jag att jag skulle åka med så ja får lite färg. vi kom ut till skepplanda vid 12 ungefär o gick ut o la oss på altanen direkt.. riktigt skönt var det för det blåste lite så det inte blev så himmla varmt... Men man behövde ju svalka sig lite mer...

så vi tog fram vattenspridaren... kändes som när man var liten o sprang igenom.. hahaha

Sen så lekte vi lite med hennes hundar fast dom tyckte nog det var för varmt så dom orkade inte så länge

Så dom gic in o la sig...

Sen åkte jag och sandra till systemet och skulle handla lite gott till kvällen=D
och gic o köpte flintastek revben och klyftpotatis som vi skulle grilla senare..
Sen åkte jag hem för att göra mig iordning o vänta på att sandra o robert skulle bli klara så ringde dörr klockan och det kom två kissenödiga tjejer..

En utav dom (Angelica) hittade kennys helikopter och började leka med den;)


Och den andra (Sofia) satt och kollade på;)
Sen åkte vi ut till Skepplanda igen för att grilla..

Grillmästarna:D mycket kött var det... och vi var bara 4 som skulle äta..

Öl till maten är alltid gott:P
Senare gick vi ner och satte osse källaren för där var det svalt o inte så mycket knott som hade börjat komma utomhus, där satt vi och drack lite öl o bara tjötade.. mysigt:D

Idag så jobbade jag tre timmar o sen kom kenny o hämtade mig så körde vi carro o foppa till en fest och sen åkte vi ut till skepplanda idag med för Kenny skulle tvätta sina fälgar och jag passade på att sola lite.. sen när han var klar så klippte jag honom..

Det blev endel lockar i påsen.. så nu har han bara lite vit panna.. men det ska försvinna imorgon för då ska vi ut till havet så då kanske det blir årets första dopp förhoppningsvis=D=D
nu ska jag borsta ut håret o hitta på något annat..
ha d bra!!

Kommentarer
Postat av: Angelica =)

haha, klippte?

det ser mer ut som att du skalat honom !?;)

2008-06-06 @ 23:24:37
Postat av: viveka

Angelica: Han va ju jättelånghårig:)

2008-06-06 @ 23:48:31
Postat av: Angelica =)

Haha.

ser faen ut som en peruk i påsen nu.

2008-06-07 @ 01:22:37
Postat av: Sofia

Grillat är gott:)

2008-06-07 @ 14:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0