Ska flytta förresten=D

JAAAA Vi har fått våran lägenhet nu! ska flytta in den 1 juni!  så är lite mindre än 2 månader kvar! Känns riktigt skönt att få tag på något. Diskbänken och allt i köket var sänkt så dom lovade att dom skulle höja det innan vi flyttar in, annars hade inflyttningen varit den 1 maj. Ska prata med dom om dom kanske kan tapetsera om och så med innan vi flyttar in för det var gamla tapeter och jag vill ha allt nytt. Hon som bodde där innan hade inte gjort om på dom 19 åren hon hade bott där, så det måste ju finnas en ganska rejäl fond, så det borde ju kunna fixas tycker jag.
Nu är det ju inte så lång tid kvar tills jag blir 23:S känns verkligen inte som jag är så "vuxen" haha men men. Önskar mig i alla fall presentkort på ikea och på chilli. Lösa pengar går bara till onödiga saker så det är bättre med presentkort, och det behövs ju nu i och med flytten.
Ska vera ledig hela dena helgen nu. ska bli skönt att få sova ut 2 morgonar i stället för bara söndagen som det har varit nu i 4 veckor. så får passa på att njuta. hoppas på att det blir bra väder nu bara så man kan vara utomhus:D
hoppas allt e bra med er som läser.
kramar

Kommentarer
Postat av: Mona

Wow, vad läcker din sida blivit. Trodde en sväng att jag kommit fel:-). Roligt att ni äntligen fått tag i en ny lägenhet.

Kram

2009-04-03 @ 13:25:50
Postat av: Mia =)

Gillar det nya stuket på din sida.

Ögat är riktigt snyggt.

puss

2009-04-03 @ 19:53:48
URL: http://miamariasspace.spaces.live.com/
Postat av: Angelica.S

ojoj, här har det hänt grejer :P

2009-04-05 @ 18:05:29
URL: http://angelicastroms.blogg.se/
Postat av: Sofia

snyggt headern blev :) Övriga sidan också givetvis .



Blir det kalas när du fyller år ?

kram

2009-04-06 @ 10:09:37
URL: http://suf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0