090215

God morgon;)
Väldigt seg idag, blev nog nått glas vin för mycket igår. Orkar inte ta tag i städningen idag, fast det behövs verkligen men huvudet pallar nog inte det för tillfället.
Måste storstäda fast det kan jag göra i morgon, för vi har fått brunt vatten i kranarna och då känns det inte som om det blir rent om jag skulle skura golven med det. får hoppas att det blivit normalt tills i morgon. Dom ska komma och besiktiga lägenheten på torsdag så jag har några dagar på mig att städa;)
Hoppas att ni haft en bra helg!
kramar

Kommentarer
Postat av: sandra

Hej ulla usch brunt vatten låter uunte gött.. du får äna snart ta o visa mej med hur man skaffar en blogg.. verkar ju kul=) pöss!

2009-02-15 @ 14:59:18
Postat av: Mia =)

Tack för i går.

Postat av: Angelica

Du kan komma och städa mitt rum sen när du e klar hemma. Dammet förökar sig som grodyngel !!! xO

2009-02-15 @ 18:36:40
URL: http://angelicastroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0