Film nu snart

Hej hej!
har lagt mig i sängen nu och ska kolla på film me pluttisen:D
Carro, Linda och Allan var här och kollade på film och åt middag idag och så gjorde Linda en jättegod Cheesecake. var riktigt god! Annars har jag inte gjort så mycket idag. veckan blir nog ganska lugn. ska bara jobba två halvdagar i butiken och sen har jag ju det vanliga jobbet varje morgon. Så förhoppningsvis blir det träning i veckan vill helst träna alla de dagar jag inte jobbar men får se hur det blir.
Kollade på Herre på teppan som hade premiär idag på kanal 6. det var faktiskt ganska roligt, men endel saker var lite grisiga till exempel när dom skulle slicka ost av tavlor.  Men han som vann gick ju hem med 10500 kronor, det hade man ju inte tackat nej till.
Nu ska vi kolla film så man inte somnar efter halva, fast det kanske jag gör ändå, börjar känna att ögonlocken börjar bli tunga redan nu.
Vi hörs i morgon så får ni ha en god natt!! kram

Kommentarer
Postat av: evelina

gå med i min bloggtävling vettja:)

2009-02-23 @ 00:10:40
URL: http://eevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0