Hemma igen

Hejsan. Nu har vi kommit hem så jag sitter i sängen och tänkte kolla om jag hittar något roligt på internet. Har kollat på melodifestivalen ute hos mamma och pappa. Och tryckt i mig massa ostbågar, e ju den tiden i månaden nu som jag måste ha mina ostbågar. Tyckte programledaren i melodifestivalen var lika kass som vanligt, tål henne verkligen inte hon är bara för mycket. Blir förbannad när jag hör henne, hon försöker för mycket. Hon sa ju skämt som det var meningen att publiken skulle skratta men hela publiken satt tyst. Och det var inte bara en gång detta hände.
I alla fall tyckte Molly var skitbra verkligen. tror hon kommer gå långt.

Bild lånad av svt
Trodde faktiskt att BWO skulle ta den andra finalplatsen, men EMD var faktiskt helt okej med. Hade rätt på alla fyra som kom till final och andra chansen men jag hade gissat annan ordning bara.
Nu har snön kommit hit med, bara två månader för sent så då kan det ju faktiskt kvitta. Nu idag har det kommit mer än 1 dm och var nästan jobbigt att åka hem. Okej det är fint och så, men vad är det för nytta med snön. Bara jobbigt att gå i och dra in massa slask. Det hade varit okej om det var över jul och nyår. men på jul är det ju aldrig snö. Kommer bara ihåg typ en gång det varit vitt på jul och det var när jag var liten och såg tomten komma hos grannen innan han kom till oss. Haha vadå hade dom varit snällare än oss?
nu ska jag kika runt på nätet lite, Skriver väl igen om jag hittar något roligt:D
Ha en fortsatt bra kväll!
kram

Kommentarer
Postat av: Sandra

svar: tack, eller hur gör man:) detsamma!

2009-02-21 @ 23:10:07
URL: http://sasses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0