Oprah

Sitter och kollar på Opreh nu. brukar inte kolla på det  men idag fastnade jag. Det handlar om "mirakelbarn". Läkarna säger att dom inte kommer kunna göra vissa saker eller ens överleva men alla barnen har gjort det dom inte skulle kunna göra. En flicka som föddes med benen ihopväxta som en sjöljungfru. läkarna sa till föräldrarna precis efter födseln att dom skulle ta farväl av henne för hon skulle inte överleva dagen. hon överlevde och jag tror det var när hon var ett år så opereraded dom isär benen, då sa läkarna att hon aldrig skulle kunna gå. Idag är hon 4 år och kan gå och dansa som vilken 4åring som helst. Och ett par siamesiska tvillingar sa dom inte heller skulle överleva. nu är dom isäropererade och mår hur bra som helst. Fastnade verkligen, man ser hur starka barnen och deras familjer är. Man blir så glad när man ser det. Tårarna har varit nära flera gånger. Tillbaka till tvn nu!

Kommentarer
Postat av: Cristin

svar: Om bloglovin, det är lätt. Om du går in på min blogg (du måste vara medlem och inloggad på bloglovin först) och sen klickar du bara på min bloglovin ikon. Så kommer du till den sidan där du kan lägga till mig. Hahha hoppas du fattar. Är ingen höjdare på att förklara. Bikinin är från Victorias Secret :D

2009-02-23 @ 15:29:56
URL: http://ccristin.blogg.se/
Postat av: LoEm

Vad tycker du om "sommarkläderna" som jag hittade när jag kikade in på ellos ?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0