seg dag

Är rastlös, men ändå för seg för att göra något.
afick red nu nyss att jag ska jobba hela dagen imorgon 10 ½ timma blir det.. precis som i måndags och tisdags. så kommer nog bli en lugn fredagkväll för kommer nog vara trött. Men får väl se vad som händer. Anmälde intresse för en lägenhet igår me får hoppas på att dom hör av sig så det kanske blir flytt i så fall.. en tvåa på 60 kvm.. nu har vi en trea på 67 kvm, e ju bara ett rum mindre så blir att vi får slänga eller ge bort endel. Och i den lägenheten så har vi tvättmaskin i lägenheten och en klädkammare i sovrummet. men man vågar ju inte hoppas på för mycket.
Hur har eran dag varit hittills då?
Fick hem min bikini igår som jag hade beställt.

Från hm.
Kan nog bli snyggt när jag tränat och fått lite färg hoppas jag;)
Hörs senare nu ska ja kolla på Rachel Ray.
Ha en fin dag!!
kram!!

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Håller tummarna för er!

Kram

2009-02-05 @ 13:09:41
Postat av: Sofia

vad kostade den !?

Jag vill oxå ha en sådan topp. Satsade på de förra året, men var försent ute. :/



2009-02-05 @ 13:52:40
URL: http://suf.blogg.se/
Postat av: Södertörns Högskola

Hej! :)

Hoppas du har tid 2 minuter att genomföra en kort undersökning?



Vi är 3 tjejer från Södertörns Högskola som skriver en rapport om bloggare och deras bloggvanor och ditt svar skulle verkligen hjälpa oss!



Tack på förhand! :)

//Karro, Elin och Johanna



http://freeonlinesurveys.com/rendersurvey.asp?sid=cyipumb1ox82kju543280

2009-02-05 @ 14:00:22
Postat av: hanna

åh den var supersöt!

2009-02-05 @ 17:46:18
URL: http://halshammar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0