sova snart

Hej! Ligger i sängen nu och tänkte börja läsa i boken jag fick förut. Kom nyss hem från Carro hon bjöd på middag idag:D Tacos, så gott. Sen satt vi bara och degade i soffan framför tvn, 2 ½ men, halv 8 hos mig och arga snickaren. Sen gick vi hem och jag fixade iordning lite för i morgon, fick igång min mobil igen. Den slutade ju funka för typ en vecka sedan. Jag kunde inte höra den jag pratade med. Men nu när vi testade den så funkade det hur bra som helst, hoppas den fortsätter funka nu bara så jag slipper lämna in den. Kommer nog inte orka läsa så mycket för känner änna att jag e lite trött, eller ganska mycket. Slipper föresten jobba lördag:D bytte med hon som skulle jobba fredag så får jag två dagar ledigt, och tre timmar mer betalt:D
Men ha en fortsatt bra kväll och sov så gott!! kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0