Sover nästan

Har precis lagt mig i sängen nu. kommer nog somna snart.. Har varit en riktigt lång dag.Jag ska upp lika tidigt i morgon med, fast då har jag ju bara stadium, så då är det ju lugnt. får vila lite efter besiktningen i morgon, tar nog inte så lång tid tror jag, det gjorde ju inte det när vi var med på besiktningen när vi flyttade in. Är helt tomt i huvudet nu kommer inte på något att skriva, säkert bara för att huvudet bara vill sova nu och ögonen med, och hela kroppen. Så det är nog lika bra jag försöker somna nu. Hoppas ni som läser har haft en bra dag. Och så hoppas jag att ni sover så gott:D
Kramelikram och god natt

Kommentarer
Postat av: Mona

Sov så gott! Ska strax oxå lägga mig några timmar innan jobbet.

Kram

2009-02-18 @ 23:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0