Utmaning 2

Fick en till utmaning idag.
Blev utmanad av:Sofia

1. Säg tre ställen på Internet du oftast besöker?
Facebook, blogg, aftonbladet.
2. Sjunger du hemma eller i duschen?
sjunger när jag vill, oftast när jag har druckit.
3. Kan du spela något instrument, vad?
Haha nej, värdelös
4. Hur mycket tid lägger du ned på bloggande per dag ungefär?
olika dag för dag.
5. Vilken "kändis" läser eller har du läst mest av som bloggar?
Läser inga kändisbloggar.
6. Någon känd person du anser vara sympatisk och trevlig, en favorit?
Vet ej
7. Alla samlar på något, vad samlar du på?
Tror nog inte att jag samlar på något.. hmm skor kanske
8. Du måste välja - är du en mes eller en tuffing?
Jag är nog en mes tror jag.. haha
9. Humor är roligt (?), nämn någon du gärna ser eller lyssnar på, TV, film?
hahah jag har nog väldigt torr humor mycket är roligt..
10. Nämn ett intresse du har som är lite annorlunda eller udda?
har nog inget udda

Jag utmanar:
Marie
Angelica
Mona
Lee
Viktoria
Mamma Mia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0