090127

hejsan!
ligger här o försöker sova, men är inte trött. har alltid problem med att somna när kenny jobbar kväll, känns tryggare när han e hemma.
Idag när jag kom hem från jobbet så låg det ett stort kuvert på mattan från alebyggen till både mig och Kenny. öppnade det och i det stog det; Utflyttningsdatum klart. Så nu har vi fram till den sista september på oss att hitta nytt, okej det är väl ganska lång tid men ändå. tycker om denna lägenheten.. liggar lagom nära allt. men vi visste ju från början att vi inte skulle bo här så lännge, nu på söndag så är det ett år:P
Någon som har en lägenhet i älvängen till oss?

nä nu ska jag zappa på tvin lite o kolla om det finns något bra. tänkte försöka skriva imon igen.  Lämna gärna en komentar. lite roligare o skriva när man vet att det är någon som läser..
Kramar

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Hej Vännen!

Skulle de inte erbjuda er någon annan lägenhet? Fast det kanske inte blir i Älvängen.

Ha de gott!

Kram

2009-01-28 @ 02:16:20
Postat av: sandra

woow!! äntligen lite mer update här gött;)!!!

ha d bäst så länge, ses på gymmet hehe=)

2009-01-29 @ 19:01:30
Postat av: marie

jag är likadan. har svårt att sova när inte tony är hemma. känns otryggt på nått sätt

2009-01-29 @ 21:15:19
URL: http://sezzan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0