11 juni 2009

Äntligen hemma i lugn och ro. Började jobba 8 i morse på stadium så hade 2 timmars sovmorgon, men kände mig tröttare än vanligt ändå. När jag var klar på Stadium åkte jag till Sahlgrenska och började jobba där vi 11, var klar vid halv två. Då var jag helt slut. Därefter åkte jag direkt hem och slängde i mig några mackor med potatissallad och rostbiff/köttbullar och sen springa iväg till bussen igen och hann precis. Jobbade i affären till halv sju. Kenny hade varit och köpt en leksak så han kom och hämtade mig när jag slutade så jag slapp ta bussen hem. <3
Så nu har jag duchat av mig och ätit varma mackor, så nu ska jag lägga mig på soffan en stund och sen blir det sängen för ska ju upp tidigt i morgon igen.
sussa sött!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej,

Har en tävling i min blogg just nu där man kan vinna en påse med valfri smak med miniskorpor om du vill vara med i den!?

http://sweetkay.blogg.se/2009/june/vinn-miniskorpa.html



Har även en utlottning av en ny bloggdesign.



Mvh Linda

2009-06-12 @ 16:10:31
URL: http://sweetkay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0