15 juni 2009

Helt slut, ska kolla klart på Sista avsnittet ever av cityakuten, sen blir det nog sängen för min del. Började kl 6 i morse på Sahlgrenska, tog längre tid än vad jag trodde så jag jkom sent till stadium. och fick stressa så jag skulle hinna med bussen till nödinge så min förmiddag har varit väldigt stressig. Fram till 16 var jag på alfabet och det var full rulle hela tiden. När jag hade slutat så gick jag och kollade i lite affärer på torget hittade ett par jättesnygga jeans på lindex, kanske blir ett par sådanna. Körde hem från nödinge för mamma kom och plockade upp mig.
Fick en jättefin röd pläd av min chef på alfabet som passar jättebra på sängen i sovrummet:D Snart kommer bilder på sovrummet för det är nästan helt klart nu:D
nu ska jag lägga mig i soffan med chips dip och coca cola:P
pease out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0