22 juni 2009

tjenixen!
Ligger och halvsover i soffan framför en beckfilm, en jag inta har sett:D
Midsommarfirandet var riktigt roligt med lekar, tipspromenad och dans runt stången. regnet kom inte förrän på kvällen och då var alla inne på dansgolvet i ett partytält så det var inget som störde.
Lördagen var vi på kalas för Lars som fyllde 30 i fredags, massa gott åt och drack man, fast blev bara ett glas champanj som var med alkohol för min del.
Söndag åkte jag och Kenny till backaplan, fick ett par skor av honom:D Köpte present till Carro med som fyllde 23 igår. Sen åkte vi ut till mamma och pappa och åt middag. sen hem till Carro och fira henne lite med tårta och kakor som hon hade kvar från kalaset.
Idag har inte hänt så mycket, mest slappat och plockat lite här hemma. dom sista flyttlådorna är borta nu och i morgon ska vi få tillbaka våra luckor och dörrar så då tänkte jag satsa på en liten storstädning kanske. Har hittat ett köksbord på blocket som jag är lite intreserad av, ett vitt barbord. Fast inga fina stolar till, men man kunde köpa bara bordet om man ville, men då gäller det bara att hitta 4 stolar med men det var svårare än vad jag trodde.
Någon som vet vart man kan hitta snygga handtag till köksluckor?
Dom gamla är så fula så jag vill byta ut dom mot några svarta.

Nu börjar snart Beck igen. Vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0