090310

Igår hade vi då kalas för kenny på kvällen, var riktigt mysigt:D vi var la kanske 13 stycken här så vi satt några i köket och några i vardagsrummet. här är en bild på tårtan jag hade gjort.

När vi börjat på tårtan

Och här är en bild på cupcaksen

Ser ut som om det är en liten tjej som ska ha kalas;)
godisskålen som jag är sjukt sugen på

Kanske ska böja äta godis igen? har ju inte gjort det på 2 år och 3 månader snart.Duktiga jag;)
Nu finns det bara några cupcakes, drömmar(som jag med hade bakat själv) och några ballerinor kvar. Så blir fika när jag kommer hem från jobbet sen med:P
nu ska jag lägga mig på soffan en stund och vänta på våra bästa år.
Ha det fint allihop!
kramar

Kommentarer
Postat av: Sofia

Rårtan var riktigt god :)

2009-03-11 @ 23:31:47
URL: http://suf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0