090318

Ligger i sängen nu och ska försöka sova, ska åka kl 5 imon och åka och se ut som en smurf på Sahlgrenska. Det är bara ögonen som inte är täckta. Först ska jag sätta på mig ett blått underställ, inte ens mina egna strumpor får ja ha på mig, sen ska man gå in i en sluss och sätta på sig handskar, huva, overall, munskydd och ett par till hanskar. Och när man städar där så får man inte ha vanligt kranvatten utan man ska använda vatten på flaska. Mycket att tänka på, men jag ska ju inte vara ensam som tur är.
Idag har jag inte gjort mycket, gjorde lite sushi när jag kom hem från jobbet idag med, sen var det tv och sen fastnade jag vid Sims 2 på datorn. Hahaha så sjukt att man kan glömma bort tiden helt när man spelar det, man blir så inne i spelet.
Kommer nog vara riktigt trött imorgon kväll eftersom jag känner mig lite krasslig med och så ska jag jobba i butiken på eftermiddagen med, men ska försöka sova någon timma eller två när jag kommer från stan.
Men vi hörs i morgon! God natt och sov så gott! kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0