Lördag

God morgon allihop. sitter här och äter frukost nu. var inte alls jobbigt att gå upp idag. Vaknade till och med innan klockan ringde, så låg och kollade på min söta älskling när han sov.
Ikväll händer det grejer. Säger inte vad om Kenny läser och om du läser så ska du vara iordninggjord vid ca 5- halv 6 tiden. Skriver mer i morgon om det.
Igår var vi på kalas hos Kennys moster Mona som fyllde 40, grattis igen:D Var jättemycket folk där och massa jag aldrig hade träffat förut, men det var trevligt ändå. Vi åkte hem ganska tidigt eftersom min huvudverk började komma tillbaka och för jag skulle upp och jobba idag. Men tack för god mat, fika och en trevlig kväll.
Vet inte riktigt vad jag ska göra nu, bussen går kvart över och jag har bara sminket kvar. Men jag hittar väl på något.
Ha en bra dag så kanske jag skriver när jag kommer hem från jobbet eller så skriver jag imorgon.
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0