Ont i huvudet

Har så ont i huvudet så jag vet inte vad jag ska göra. Hjälper lixom inte med tablett. Så måste jag jobba fast kunde börja 5 i stället för halv 4 för han skulle hinna handla och så. Så jag ska bara jobba 1½ timma men ändå, vara trevlig mot kunder och se glad ut när man har världens huvudvärk är inte det roligaste. Får la se hur det går.
Håller på och lagar mat nu så det finns när kenny kommer hem, sen ska jag äta lite och lägga mig till kvart i 4 typ sen in o duscha och sminka mig och ta bussen halv 5. och när jag kommer hem så ska jag hoppa i säng direkt om inte huvudvärken har gått över, för då kan jag ju göra lite nytta här hemma.
Hoppas ni har haft en bra dag i alla fall.. kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0