Trött jag bliiiir

Hällde precis ut massa sushiris på hela golvet i köket. skulle öppna paketet lite smart tänkte jag så det gick att tejpa igen när jag hade använt det jag skulle ha. men råkade dra sönder hela påsen så det flög åt alla håll.
Ska i alla fall göra sushi idag, till mig själv för Kenny äter ju inte det. Men det var inte i en ända affär som dom hade sjögräs så jag får göra utan det. blir nog bra ändå. hoppas jag. Blir ju alltid gott när mami gör det.
Nu ligger riset(det som klarade sig) i blöt och ska ligga där i 20 minuter. sen ska det kokas o i med risvinäger och socker och sen ska det svalna, kommer hungra ihjäl innan.
Jaja får la hitta på något kul att göra så länge..
ha det fint! kram

Kommentarer
Postat av: Mia =)

Ta en bild på resultatet sen.

Du kan ju alltid bjuda mig på sushi någon dag.

Kram Mia

2009-03-17 @ 18:37:59
URL: http://miamariasspace.spaces.live.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0