Havet!!!

Idag har vi varit vid havet som jag skrev igår:D
Vi åkte ut till lyckornas camping och la oss där i gräset.. stog i kiosken att det var 22 grader i vattnet..
var jätte skönt att bara ligga där i solen.. hade med mig en bok för annars e det så tråkigt att sola ryggen.. det ser man ju ändå inte själv om man har fått någon färg

Mycket koncentrerad...



Jag o carro det första doppet.. kändes kallt i början men det var väll för man hade legat i solen o blitt så varm innan men det var skönt att svalka sig... årets första dopp ver det med förresten..

Sen gick vi upp och åt glass o köpte cola o sen gick vi o la oss igen.

Puss på kinden fick man med:D

Nu har Kenny åkt iväg o fiskat med foppa så jag sitter här hemma o väntar på att carro ska höra av sig så kanske vi ska färga håret sen om vi orkar efter en hård och arbetssam dag..
Ha d gött i värmen!!!

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Ja, stackars er.... :)

2008-06-07 @ 21:00:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0