onsdag

hej hej
kom hem nu för en stund sedan, har varit och ätit sushi me mamsen. det är så gott:P första gången jag åt det kunde jag inte äta upp men nu kan jag äta typ hur mycket som helst:P
I alla fall började sju i morse lite segt o gå upp en timma tidigare, klockan började ringa innan kenny hade åkt hemmifrån, annars brukar den ringa 40 minuter efter han har åkt. Men var ju piggare än vad jag brukar vara när jag kom till stadium i alla fall så det var la bra kanske;) ock efter jag slutat så åkte jag bort till mammas jobb, tog vagnen idag annars brukar jag faktiskt gå men det var så regnigt o kallt så passade bättre med spårvagn då. så satt jag på hennes jobb och läste tidningen och drack varm choklad tills hon var klar att gå på lunch. Så mysigt att träffas och gå och äta tillsammans:D
Vet inte vad jag ska skriva mer nu men ha det bra ni som läser!!!
Kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0